[LINUX:18517] Re: Bolumlendirme(Partitioning) ?

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Sun 06 Aug 2000 - 23:51:42 EEST

--- Onur Kucuk <okucuk@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Birsey degil :)

> ve
> /home
> >
> kendi olusturacagi mi ? sanirim sen otomatik
> kurulum
> yapmaya calisiyosun. Bence yapma. expert kurulum
> yap,
> ne yaptigini gorursun :) simdi tek ihtiyacin olan
> bir
> tane swap ve bir tane linux native partition.
> Mandrake
> in otomati yaptigi partitionlara farklı directoryler
> koymasi da aslında iyidir. Isletim sistemini update

  Pardon, isletim sistemi update ettiginde bu
directoryler silinmez. Ama baska bir linux dagitimi
denemeye karar verirsen ve bu directory leri farkli
partitionlara yazarsan, ve formatlamazsan buralar
aynen kalir ( eski maillerin, desktop in vs ).Ama
dagitimdan dagitima fark eden bir sey varsa buralarda
sorun cikarabilir. ( farkli isimde bir konfigursayon
dosyasi mesela )