[LINUX:18515] Re: Bolumlendirme(Partitioning) ?

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Sun 06 Aug 2000 - 22:54:53 EEST

Merhaba

Mandrake 7.0-2 ile ilgili bnzer problemleri ben de yaşadım. Partitionları
kendim yapmayı denediğimde de daha önceden verilerimi kaybetmiştim. İlginç
ama etkili bir çözümüm var: Sisteme önce Red Hat 6.2 kurmaya başlıyorsunuz,
partitioning işlemi bittikten sonra makineyi restart edip mandrake kurmaya
başlıyorsunuz, mandrakeyi mevcut linux partitionlarına kurmasını söylüyor ve
o partitionları formatlıyorsunuz, çözüm bu. Biraz zahmetli de olsa işe
yarıyor.

Saygılar

Serdar Cevher