[LINUX:18475] Re: Linux konusunda profesyonel destek verebilecek firmalar

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 04 Aug 2000 - 19:28:26 EEST

> Bu konu guzel bir konu:
>
> belki de "profesyonel" destek veren firmalarin bilgilerinin
> linux.org.tr'de olmasi gerekli...
>
> linux'un yayginlasmasina faydasi olur saniyorum,
> pekcok "yonetici"(manager) arkasinda sirket destegi
> olmadigi icin, linux kullanmaktan korkuyor.

LKD olarak bu konulari peydir konusuyoruz. linux.org.tr uzerinde
linux'a destek veren firmlari duyurma fikrine sicak bakiyoruz.

Bu arada linux.org.tr ve lkd.org.tr weblerini bir baska makinaya ve
mekana tasimak uzereyiz.

Ve linux hareketine katkida bulunmak isteyen herkesi de LKD'ye uye
olmiya cagiriyoruz.
LKD uyelik formu var; (ps ve pdf olarak) yakinda html ve txt
hallerinde koyacagiz.

Linux'tan para kazanmya basliyan sirketler var. Biz o sirketlere
esit uakta olmak, saydam olmak, kosuluyla sicak bakiyoruz.

Saygilarimla

Mustafa Akgul
LKD
Gecici Yonetim Kurulu Baskani