[LINUX:18471] Re: Linux konusunda profesyonel destek verebilecek firmalar

From: Ozbek (ozbek@gis.net)
Date: Fri 04 Aug 2000 - 18:24:04 EEST

Bu konu guzel bir konu:

belki de "profesyonel" destek veren firmalarin bilgilerinin
linux.org.tr'de olmasi gerekli...

linux'un yayginlasmasina faydasi olur saniyorum,
pekcok "yonetici"(manager) arkasinda sirket destegi
olmadigi icin, linux kullanmaktan korkuyor.

birkac sene oncesine kadar "kar amaci gutmeyen" organizasyonlarin
kendilerini "para kazanma amacina" sahip sirketlerden uzak tutmasi
moda idi..(ben buna hicbir zaman tam olarak inanmadim.)
FSF'in cambridge,MA 'de olmasi ve orasinin havasinin bu tur
egilimlere yakin olmasi sonucunda bu ortaya cikti saniyorum.

fakat, son yillarda bu akim tamamen yon degistirdi, simdi
Linux ve diger "open source" katilimcilari, program
yapmadigi zamanlari, milyon dolarlarini harcamak ile
geciriyor.

turkiyede de hala biraz sanki o hava var, yani Linux
ile "para kazanmaya calisan sirketleri" tamamen ayri
tutma havasi var sanki. Benim gorusumce bu tamamen
yanlis, hem sirketlere hem de Linux akiminin
kendisine zarar veren bir yaklasim.

yazimi: linux'u sevelim, linux sirketlerini sevelim.

diyerek bitiriyorum.

Oktay