[LINUX:18402] Re: acil bir sorunum var..

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Wed 02 Aug 2000 - 14:14:19 EEST

On Wed, 02 August 2000, osman wrote:

> selam,
> bir linux makinayı squid kurup 50 makinalık bir yerel networke proxy
> olarak kurduk, ama şimdi şöyle bir sorunla karşı karşıya kaldık.
> kullanıcılar mail hesaplarına ulaşamıyorlar. nerede hata yaptık acaba..
> teşekkürler..

Selamlar..

Mail hesaplari, proxy server ile ayni yerdemi ? Yoksa proxy makinasi gateway olarak mi kullaniliyor ? Router kullaniyormusunuz ? Hatta mail icin ayri bir serveriniz mi var ? DNS kullaniyormusunuz ? DNS ayarlariniz nasil, duzgun calisiyormu ? NIS ile mi calisiyorsunuz ? Squid transparent mi calisiyor ? Mail server olarak ne kullaniliyor (sendmail, postfix, exc.srv. vs.) ?

Eger bu kadar soruyu cevaplayacak olsaydim, cozumu kendim bulurdum diye dusunmezseniz, sorununuzu acilen cozebiliriz.:)

Saygi ve sevgiler..