[LINUX:14792] E-kolay ozur diledi...

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Tue 18 Apr 2000 - 23:35:07 EEST

Merhaba arkadaslar
Listeye attigim ve e-kolaya gonderdigim mesajdan sonra .net dergisi yayin
yonetmeni ve e-kolay editorlerinden Erdal Kaplanserer ile kisisel olarak
mesajlasmaya basladim. Kendisi bu yazinin bir ceviride olan hatadan
kaynaklandigini ve burada yer alan yanlis bilgilerden dolayi yazinin hemen
kaldirilacagini bildirdi. Bu hatadan dolayi da butun Linuxseverler adina
benden ozur dileme buyuklugunu gosterdi. Kendisini bu tutumundan dolayi tebrik
etmek istiyorum.

Surekli uzerinde durdugu bir nokta da yazida yer alan hatalari kendisine
bildirmeden direk tepki gostermeye goturdugumuzu ve bu konuda aceleci
davrandigimizi belirtti. Bu konuda kendisine ister istemez hak verdim ve evet
saniyorum biraz aceleci davrandim.

Sanirim arkadaslar artik teknik haberlerde yer alan hakkimizdaki yanlis
haberlere karsi nasil tepki gosterecegimizi biliyoruz. Yapmamiz gereken ilk
once yaziyi yazan kisiye hatalari bildirmek ve duzeltilmesini talep etmek ve
ardindan da tabir caizse yaygara kopararak yayini yapan kurulusu e-mail
bombardimanina tutmak ve bizim yazi yazma sansimiz olan yayinlarda da hata
hakkinda yazilar yazmak. Elimizdeki butun imkanlari kullanir isek ve bir butun
olursak pek cok seyi basarabilecegimize inaniyorum. Artik biz Linux
kullanicilari bir azinlik degil, onemsenmesi gereken bir sayidaki bilgi islem
uzmanlariyiz. Olgunlukla yaklasir isek ve elimizden geleni ardimiza koymaz
isek gerek Radikal gerekse e-kolay ya da baska bir medya kurulusu hatasindan
dolayi ozur dileme buyuklugunu gosterecektir.

Iyi Calismalar
Umut Gökbayrak
Onar Internet ve Network Hizmetleri Ltd Sti
http://www.onar.com.tr