[LINUX:14791] Ynt: E-kolay ya da Radikal

From: Cagatay Gurturk (sazi.gurturk@turkport.com)
Date: Tue 18 Apr 2000 - 22:02:03 EEST

Adamlara hatalarini soledigin zaman da kiziyorlar...
burda antiparantez sunu soliim ki bu degerli arkadaslarn macos a felan hic
bulasmamalarinin nedeni microsoftun applein ortagi olmasidir...
Bu parantezin altina bi antiparantez daha:Herkesin soledigi gibi muy
de(masaustu yayincilik) ve grafik olaylarinda macin yapipta pcnin yapamadigi
(ozellikle linuxun) hic bir sy yok bunu da onemle bildiriyorum.
Bu arada burda ddeginilmeyen ama bir cok ozelligiyle linuxun kardesi gibi
olan BeOS u da unutmamak lazim.Ben kulaniyorum ozellikle multimediada cok
gelismis...
Iyicalismalar...