[LINUX:14696] bash,fat,printer

From: boyatilim@yahoo.com
Date: Sun 16 Apr 2000 - 02:16:04 EEST

Selamlar
1)Bash da renkler vesaire yok
Benim makinada bash.rc bash profile gibi bir dosyanin
olmadigidi gordum /etc/profile de ise bash la ilgili seyler yok
ekledim fakat bashi etkilemedi diger sall ler burdan degistirilebiliyor ama bash
degil ;
Eger elinde Slackware 7.0 bash_profile benzeri bir dosyasi olan varsa
ve gonderirse sevinirim.

2)Elimde 20gb lik yeni bir disk var linux makinaya taktim su an iki discli
yani ve bu 20 lik disc de 4 bolum var ve fat32 li bunlari root olarak mount
edip yazabiliyorum fakat diger kullanicilar yazamiyor yani samba ile dagitim
yapinca ; okuyorlar ama yazamiyorlar(windowslardan)
root olarak permitionlarini degistiremiyorum anladigim kadari ile fstab i,le ilgili biseler var
bikere fstab a ekledim ama sistem tumden readonly acildi cd ile acip
degistirdim fs tab yanlis yazmisim acba bole bir sey yapan varmi daha once
;fstab a neler yazdiniz yani sonunda ki 0 1 vesaire onlarin hangisi yazma
hakki veriyor ?

3)Hp Deskejet 970 Cxi yazici var bunu samba ile diger makinalara dagittim linux altinda gorunuyor ama calismiyor
Yani bunu samba da yazdiginda bir printer var gorunuyor ama yok .Derdim bu printeri nasil tanitirim ?

Howtolari okudum sonucda bu sorular cikti.
Tesekkurler !
                                                                  ATILIM BOY