[LINUX:14640] Re: virtual hosting (kisisel merak)

From: linuxbilkent@webser.hay.net.tr
Date: Fri 14 Apr 2000 - 10:56:28 EEST

Perl le yazIlmIs scriptler kullananlar var.Ben bazen perl ile bazen de PHP
ile yazIyorum bu scriptleri.(PHP sadece webde kullanIlmIyor yani.)Ama
ihitiyac oldugunda tabii.
Bi aralar NT server da 200 den fazla domain vardI.BunlarI linux a (RedHat
kullanIyorum) tasImaya karar verdim.Cunku NT server da her domain icin bir
IP kullanIyoruz.Ama apache de virtual host guzel bir olay.Bunun dIsInda da
sebebler var.Domainler icin tek tek virtual host tanImI yap , dizinleri ac
, bunlar icin gereken dosyalarI gereken dizinlere kopyala...Bu isler cok
manuel olarak cok uzun ve sIkIcI olur.Onun icin NT deki domainlerin
dosyalarInI tek tek zIp'ladIm.

a.zip
b.zip
c.zip
x.zip gibi

sonra bunlar icin www.a.com.tr,www.b.com.tr ... , www.x.com.tr tanImlarInI
httpd.conf da yapan , sonra bu zIplarI cd den alIp gerekli dizinlere atan
sonra da bu zIp'larI acan bir script yazmIstIm ve o zaman icin hayatI baya
kolaylastIrmIstI.:))
Yani lazIm oldugunda bu isler boyle yapIlIyor.
Yapmak istediginiz nedir ona gore yardIm edebilirim.

selam.saygI