[LINUX:14648] Re: virtual hosting (kisisel merak)

From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Date: Fri 14 Apr 2000 - 11:47:59 EEST

Ben bi zamanlar bi perl scripti yazmistim bu is icin ama fazla
kullanmiyorum su an.STDIN'dan aldigi domain name'i alip bunu
apache,bind,sendmail'de gerekli yerlere yazip bu daemonlari restart
ediyordu.

OCD Webmin onermis ama ben webminin bazi standartlara uymadigini
dusunuyorum.En basitinden virtusertable orneklerine bakin webminin
uyguladigi.Garip bir syntax kullanmis :)

Su siralar bu isleri php+mysql ile yaptirmayi dusunuyorum.