[LINUX:14630] RE: C ile cgi

From: OZGUR CENGIZ DEMIR (ocd@mail.koc.net)
Date: Fri 14 Apr 2000 - 09:23:38 EEST

On Thu, 13 Apr 2000, Yusuf Kursat Tuncel wrote:

> Evet, php'nin performans fakiri olduğunu biliyoruz, ancak PHP 4 ile gelen
> Zend optimizer bunu nisbeten düzeltiyor. Hele şu Zend'in bir de compiler
> versiyonu meydane çıksa, sizin asp'leri döver :)) http://www.zend.org diyelim
> de bari bir de.

E oncelikle belirtmek istiyorumki "bizim asp" diye bir kavram yok, bende
php ile code yazdim zamaninda... asp seven bir bunyeye sahip degilim, hic
bir isimi NT uzerinde yapmam, kaldi ki bu sonuc beni de uzdu... ama en
azindan bizim yaptigimiz test icin gercek bu... php ler tikanip kaldi, asp
ler yavas bile olsa calismaya devam etti.. bu sonuclar icin suclama
yapacaksaniz kaynagi ben degilim :)

Ozgur C. Demir
Koc.NET