[LINUX:14608] RE: C ile cgi

From: Yusuf Kursat Tuncel (kursat@ttnet.net.tr)
Date: Thu 13 Apr 2000 - 20:03:12 EEST

Evet, php'nin performans fakiri olduğunu biliyoruz, ancak PHP 4 ile gelen
Zend optimizer bunu nisbeten düzeltiyor. Hele şu Zend'in bir de compiler
versiyonu meydane çıksa, sizin asp'leri döver :)) http://www.zend.org diyelim
de bari bir de.

Şaka bir yana, PHP'yi ağır işler için değil de genelde web sayfalarının
işlevlerini artıcı bir uygulama olarak kullandığım için performans
kriterleriyle pek ilgilenmedim. Yani basit bir takım işler için Perl, C'yi
kullanıp amerikayı baştan keşfetmek yerine, çoğunlukla harici bir fonksiyon
çağırıp, sözdizimi aklı başında, makul bir şekilde debug edebileceğiniz
PHP'yi kullanmayı tavsiye ederim.

saygılar.