[LINUX:14557] Re: netscape 6 rezillik

From: Onur Safak (onur@postproduction.com.tr)
Date: Thu 13 Apr 2000 - 05:12:31 EEST

   Biri java kitabı alın ve hangi browserların hangi fonksiyonları
desteklediğini inceleyin ve şunu görün: sayfalar sadece ie dikkate alınarak
tasarlanmış olduğundan netscape de sorun çıkartabiliyor, oysa netscape'e
göre yazılmış bir sayfaya ie trene bakar gibi bakabilir.. İnsanların yüzde
kaçı sistem kurulduğunda, "senin fikrin önemli değil ben kendimi yükledim"
diyerek karşısına çıkan browser dışındaki browserları incelemeye kalkar ki..
Çoğu, kat kat üstün olsa dahi yüklemekle uğraşmak istemez, çoğu nasıl
yapacağını bilemez, çoğunun haberi dahi olmaz, ie'yi bilgisayarın parçası
sanarlar; interneti gösteren şey = ie (tanıdık değil mi;). Sorun:
popülerite.. Neden: işletim sistemi tekeli ve sürüler.. Çare:
Araştırılmakta...

Onur Safak / QuaRizzma
email 1 : onur@postproduction.com.tr
email 2 : osafak@usa.net