[LINUX:14506] Re: netscape 6 rezillik

From: Yusuf Kursat Tuncel (kursat@ttnet.net.tr)
Date: Wed 12 Apr 2000 - 12:14:44 EEST

American Online'in Netscape'i satın almasından bu yana hangi teknolojiyi
üretti Netscape ? Sıfır. Teknoloji filan üretmedi, tam tersi binbir bugla
dolu yazılımlar üretmeye başladı. Hani insan bunda bir çapanoğlu aramıyor
değil, yani microsoft, yandaşı AOL yardımıyla netscape'i piyasadan silme
planı mi yapti nedir ? Zaten AOL da Netscape'in server yazılımı üreten
kısmını Sun Microsystems'e satarak bu komplo teorisine daha güzel bir
malzeme çıkardı. Yani AOL, Netscape'in sadece browser kısmıyla
ilgileniyormuş gibi yaptı. AOL Winamp'ı satın aldıktan sonra, ilk defa
buggy bir winamp çıktığını gördüm ve bunun da windows media player'ın
yerini sağlamlaştırma için yapıldığına inanıyorum. Her neyse, bırakalım bu
komplo teorilerini. Iyi ya da kötü, sonuçta linux için adamakıllı tek
browser netscape.

Saygılar.