[LINUX:14505] DUYURU: Squid'te problemler..

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Wed 12 Apr 2000 - 11:57:47 EEST

SQUID, listedeki mesajlara bakinca cok yaygin kullanimda. SIk sIk SQUID ile ilgili mesajlar geliyor. Ben de karinca kararinca SQUID kullanicilarin yardimci olacak bir kaç olumcul sorunu belirtmek istedim.

1. unlink programi calismiyor. swap dizini dolsa bile dosyalar silinemedigi icin disk dolmaya devam ediyor. Sonucta squid (+sistem ?) cokuyor.
2. dnsserver bazen duzgun calismiyor. Bu da islemleri aksatiyor.
3. dnsserver ile bind pek anlasamiyor. Ikisinin ayni makinaya kurulmasi sorun yaratabiliyor.

www.squid-cache.org sitesinde daha pek cok bug yazilmis. Fakat yukaridaki uc sorun pek cok yerde basimi agritti. Cesitli yamalar yukaridaki adreste mevcut. SQUID 2.3STABLE2 veya daha oncesini kullaniyorsaniz, bu yamalari indirmeniz faydaniza olabilir.

Saygilarimla...