[LINUX:14458] RE: SUSE de Turkce karakter

From: Togan Muftuoglu (togan@yahoo.com)
Date: Tue 11 Apr 2000 - 10:18:07 EEST

!> Ben SuSE Linux ile çalisiyorum ve comman line ve X Window'u türkçe olarak
!> degistirdim. Fakat dert bitmedi ISO8859-9 fontlarini bulamadim.
!> Türkiyedeki
!> Linux serverlerine sordum bana SuSE'ye bu fontlarin gönderildigi
!> ve v6.4'de
!> çikacagi bildirildiysede bendeki v6.4'de yok ve SuSE
!> serverindede bulamadim.
!> Eksik olan fontdlar sebebiylede Ss ve Ççler'i ekranda X Window ile
!> göremiyorum. Acaba bu bahsedilen fntlari nereden temin edebilirim.

http://www.rpmfind.net adresinde ISO8859-9 fontlari noaarc olarak temin
edebilirsiniz index altinda arama yaptirirsaniz kolaylikla bulunur.

ayrica www.linux.org.tr de bu konu ile ilgili dokuman ve fontlarinda olmasi
gerekiyor diye hatirliyorum

umarim isinize yarar