[LINUX:14445] Re: RedHat 6.2 ISO problemi

From: Dr. med. Ali Köroglu (koeroglu@emsnet.de)
Date: Mon 10 Apr 2000 - 20:33:39 EEST

Merhaba

Ben SuSE Linux ile çalisiyorum ve comman line ve X Window'u türkçe olarak
degistirdim. Fakat dert bitmedi ISO8859-9 fontlarini bulamadim. Türkiyedeki
Linux serverlerine sordum bana SuSE'ye bu fontlarin gönderildigi ve v6.4'de
çikacagi bildirildiysede bendeki v6.4'de yok ve SuSE serverindede bulamadim.
Eksik olan fontdlar sebebiylede Ss ve Ççler'i ekranda X Window ile
göremiyorum. Acaba bu bahsedilen fntlari nereden temin edebilirim.

Selamlar

Drç medç Ali Köroglu-Almanya
koeroglu@emsnetçde