[LINUX:14436] Re: linux network

From: MEHMET OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Mon 10 Apr 2000 - 17:44:48 EEST

Bence bu sekilde cevap verilmemeli. Ayrica gecen bir yazi dikkatimi cekti.
Yeniler icin baska bir liste olusturulsunmus?
bu ne demek? Yeniler icin olan listede hep yeniler olucak? peki onlara kim
yardim edicek?

Turkiye de linux oturmamis. Ve ben de dahil olmak uzere bir cok yeni
kullanici linux ve yabanci dili sizin gibi profesyonelce bilmiyor. zaten bu
yuzden listeye sorular ve cevaplari sekllinde mesajlari var. Yoksa HOW-TO
larla birlikte configurasyonun sorunsuz yapilabilecegini bi cok kullanici
biliyor. Biraz akilli olmak gerekirse new-bies listesi sacmaca bir yer olur.
cevap verilemeyen yada yalan yanlis cevaplar iceren mesajlar la dolup tasar.
BENCE SORU SORMAK yada YARDIM ALMAK icin en uygun yer burasi diyorum...

Bilgi paylasildikca BILGIDIR diyorum. Bu ise gonul vermis insanlari da can-i
gonulden tebrik etmek istiyorum. SAYGILAR.

Abdulkerim arkadasimizin sorusuna gelince, IP MASQUARE olayi
www.linux.org.tr adresinde belgeler kisminda genis bir sekilde anlatilmis.
bir goz atmanda fayda var. Sevgiler.