[LINUX:14330] Re: Oracle 7.3.2 + Linux + PHP

From: komur@gnu.gen.tr
Date: Wed 05 Apr 2000 - 20:24:08 EEST

On Wed, 5 Apr 2000, Yusuf Kursat Tuncel wrote:

> Selamlar,
>
> PHP'yi Oracle 7.3.2 ile derlemek için gerekli libleri bulabileceğim bir
> adres var mı ? Böyle bir işlemi yapan var mı ? Bir soru daha, Oracle8
> libleri ile derlenmiş bir PHP Oracle 7.3.2 ye client olarak ulaşabilir
> mi ? - ki bu durumda bana Oracle8 for Linux liblerini indireceğim bir
> adres gerekiyor.

Bunun icin www.oracle.com
adresinden

oracle'in dagitimlarindan birini indireceksin.. Gelistirme bittikten sonra
kullanima gecerken lisans ucretini odeyip kullanacaksin.

Oracle8, oracle7 databaselerine ulasabilir..

database link kurup oracle7 databaseinin butun elemanlarina oracle8'den
erisebilirsin..

> Sevgiler + Saygılar.
>
> kursat.

Yavuz