[LINUX:14322] Re: Mandrake 7.0 "Eksik Isletim Sistemi" Mesaji

From: Taner TANRISEVER (taner@balikesir.edu.tr)
Date: Wed 05 Apr 2000 - 14:59:11 EEST

Bu hatayı bulup problemi çözdüm.
Problemin nedeni yuksek ID li SCSI diskin acilista bir nolu disk olarak
gorulurken, mandrake de /dev/sdd olarak goruluyormuş.
sürekli olarak /dev/sda ya kurmaya calismamdan problem olusmus. kisaca
/dev/sdd -/dev/sda karmasasindan problem kaynaklanmis.

Yeni problemim su;
Mandrake 7.0 kurarken paranoyak olarak kurdum. bilgisayardan
istedigim makinaya
telnet, ftp vb. yapabiliriyorum. ama mandrake 7.0 a yapamıyorum.

hosts.deny ve hosts.allow
dosyalarının içini düzenledim.
ve inetd.conf icinde
in.ftpd in.telnetd
deamonlar çalışır durumda.
hala telnet yapamıyorum. Redhat 6.1 de bunlarla oynamak yetiyordu.
ne yapmak gerek ?