[LINUX:14295] Re: Dosemuya windowsun bulundugu partitionu d: veya e: surucusu olarak nasil tanitabilirim

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Tue 04 Apr 2000 - 21:46:12 EEST

> Merhaba ;
>
> Mandrake 7.0 ve Win98 SE yuklu makinemde DOS emulatorune Windowsun bulundugu
> hda1'i nasil d: veya e: surucusu olarak tanitabilirim.

Selamlar..

Once FAT32 partisyonunu linux'e tanitmalisin.

mount -t umsdos /dev/hda1 /....

... yerine baglamak istedigin yeri yazmalisin. /mnt/win95 gibi.

sonrada DOSEMU'yu calistirip

LREDIR F: \LINUX\FS/...

seklinde FAT32'yi bagladigin yeri gostermelisin. Buyuk bir ihtimalle 5F00 gibi bir hata mesaji alirsiniz. Bu hatayi giderip baglamayi beceremedim. Daha dogrusu buna vakit bulamadim. Bu cevabi da DOSEMU-HOWTO'larinda okumustum bir zamanlar. Tavsiyem aylak kaldikca HOWTO'lari oku.

Ne mutlu Linux kullanana...