[LINUX:14294] RedHat 6.2 ISO problemi

From: Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Date: Tue 04 Apr 2000 - 21:44:47 EEST

Burdaki birCok arkadaS RedHat 6.2 nin ftp lerdeki ISO sundan kurulumda
problem yaSadIklarInI sOylediler.. Ben de ftp.gazi.edu.tr daki ISO yu
kontrol ediim dedim gerCekten ISO damI bi problem var (download ettiGimde
etmiStim gerCi) yoksa daGItImdan kaynaklanan bir problem mi var diye..
ftp.redhat.com ve diGer birkaC ftp deki (yurtdISI) ISO image lerin
uzunluklarI ile gazi dekini karSIlaStIrdIm aynI idi.. Bunun Uzerine
ftp.redhat.com dan md5sums dosyasInI yeniden Cekip ISO image i yeniden
konrdol ettim..

$ md5sum -c md5sums
md5sum: zoot-doc.iso: No such file or directory
zoot-doc.iso: FAILED open or read
zoot-i386.iso: OK
^^^^^^^^^^^^^^^^^
md5sum: zoot-sparc.iso: No such file or directory
zoot-sparc.iso: FAILED open or read
md5sum: zoot-srpms.iso: No such file or directory
zoot-srpms.iso: FAILED open or read
md5sum: WARNING: 3 of 4 listed files could not be read

hata mesajlarI diGer ISO larIn olmamasIndan kaynaklanIyor onlar Onemli
deGil..

Bu durumda geriye 2 seCenek kalIyor. Ya redhat 6.2 nin daGItImInda bir
problem var ki genel bir problem deGil belki tUrkCe kurulumla ilgili birkaC
Sey olabilir ki test edilmemiS veya gOzden kaCmIS olabilir diye bOyle
birSey sOylUyorum.. Genel bir problem olsaydI dUzeltilirdi diye
dUSUnUyorum..

Ikinci seCenek ise sizin ftp lerden Cekerken bir Sekilde hatalI Cekmenizden
kaynaklabilir.. SonuC olarak FTP lerdeki ISO imagelerinde bir problem yok.