[LINUX:14185] I/O kartı üzerindeki com3 ve com4'ün IRQ'lari

From: silmeyin (linux@gul.net.tr)
Date: Sat 01 Apr 2000 - 11:47:19 EEST

Merhaba,
Pentim 200 MMX makinamda,
Com3 ve Com4 de olmak üzere 4 Com portu kullanabilmek için bir I/O kartı taktım.

I/O kartı üzerinden com1 ve com2 yi disable edip, karttaki portların Com3 ve Com4 olmasını sağladım.
Makinada Redhat 6.1 kurulu (2-3 gün sonra Mandrake 7.0 olucak)

Sorum şu;
Com portlarının IRQ sunu nerden görebilir/değiştirebilirim.
(Win95 te böyle bir uygulama yapıldığında Com3 ve Com4 ün Com1 ve Com2 nin kullandığı IRQ leri aldığı görülüyor)

Ayrıca DIGI PORTS gibi bir port çoklayıcı kullanırsam bunu sistemime nasıl tanıtırım?

Yapacağınız yardımlar için şimdiden teşekkürler,
Ertugrul Komut