[LINUX:14184] Re: Foxpro for Linux

From: Cavit Cahit VURAL (cerenbilgisayar@yahoo.com)
Date: Sat 01 Apr 2000 - 09:58:56 EEST

Selam,

Arada bazı mailleri kaçırdıysam da, sonucta bir database ' i
linux üzerinden FoxPro ile yönetmek istediğiniz anlaşılıyor.

Öncelikle, FoxPro Microsoft'un yazılımı olduğu için
Foxpro for Linux hayalinizden vazgeçin.

FoxPro For Windows 'ları client'lardan çalıştırıp Ana Makina
olarak Samba kurulu Linux'u kullanabilirsiniz.

Cavit Cahit VURAL