Re: [LINUX:9849] Re:Elma.org

Subject: Re: [LINUX:9849] Re:Elma.org
From: Murat Kasikcioglu (muratk@innovaconsulting.com)
Date: Mon 25 Oct 1999 - 19:32:32 EET DST

merhaba,
bir kullanici olarak herhangi bir organizasyondan bir fayda bulmayi beklerim
veya bir proje veya amaca uygun olarak destek vermeyi isterim.

www.linux.org.tr sitesi, linux ogrenmeye basladigimda cok yararini gordugum bir
yer ( buna listedeki insanlar da dahil).

elma.org sitesinin amaci nedir? bana son kullanici olarak nasil katki saglar?
bir plan ve programi var mi? rekabet etmek derken neyi kasdediyorsunuz?

iyi calismalar,

Murat Kasikcioglu
Innova Consulting Company
muratk@innovaconsulting.com