Re: [LINUX:9762] Re:Elma.org

Subject: Re: [LINUX:9762] Re:Elma.org
From: Hasan Sahan (Hasan.Sahan@law-stud.ankara.edu.tr)
Date: Mon 25 Oct 1999 - 23:17:04 EET DST

        Cenk'in dusuncesine katiliyorum. Ancak gulmekten mi yoksa yurekten
mi hala karar verebilmis degilim :=|))))))))
        Ama yinede # bazi insanlarda da yenilikci ve liderlik icgudusu
vardir# sozu gercekten takdir etmeye layik bir hitap sekli. Ama bu
yenilikci ve liderlik duygusu olan insanlar muhakkak bir cati altinda bir
araya gelmeliler ki beklenilen verim maximinize edilebilsin. Bu fikre
katilan arkadaslarimla bir an once tanismak isterim. Bana mail
araciligiyla ulasabileceginiz gibi 285 72 97 ve 0532 684 50 61nolu tlf
arayabilirsiniz veya mesaj yollayabilirsiniz.
        Gercektende su sozu cok severim:Birlikten kuvvet dogar...
En yakin zamanda gorusmek uzere simdilik hoscakalin. SAHAN