Ag yapilanmasi

Subject: Ag yapilanmasi
From: Kadir Leblebici (leblebici@telebot.com)
Date: Fri 22 Oct 1999 - 10:22:50 EET DST

Merhabalar Arkadaslar Degerli fikirlerinize ihtiyacim var. Olay i kisaca anlatayim.
Yeni bir yapilanma ile farkli uc noktalarda bulunan subelerin baglanti meselesi. Uc noktalar, Gaziantep, Izmir, Ankara, Eskisehir, Samsun ve ana yer Istanbul
Yapılacak is ,
Merkezde calisan bir programi subelerde kullaniyor istegimiz bu subeler merkeze online olarak baglansin ve burdaki programi kullansinlar. Subelerin normal yerel agda calisiyor gibi hizli olarak calismasi icin baglanti sistemi ne olmali, yani frame relay vb. modem, router neler olmali (Her sube icin modem, router gereklimi?). Yazici problem olurmu? Benim bu konuda hic bir bilgim yok yeni yeni arastirma yapmaya basladim. Arti online disinda farkli fikirler de olabilir. Birde serverler neler olmali, arada hangi prog. isletim sistemi neler onerirsiniz. Kisaca yeni bir sistem kurulacak.

Simdiden tesekkurler