mysql, php, apache entegrasyonu üzerine..

Subject: mysql, php, apache entegrasyonu üzerine..
From: Osman Yozgatlioglu (osmany@doruk.net.tr)
Date: Thu 21 Oct 1999 - 22:47:14 EET DST

selamlar,
en sonunda makinayı işler hale getirdim.
sisteme php ve mysql yüklemeye çalıştım.
php kaynak kodunu indirdim derlemek istediğimde apachi kaynak kodunu
istedi. onu da bulup indirdim, bu kez de mysql'in kaynak kodunu istiyor.
mysql sitesinde bununla ilgili kaynak veya dosya bulamadım.
acaba bunun çözümünü bilen var mı?

teşekkürler.
Osman