RH 6.1 uzerinde majordomo icin yardim araniyor...

Subject: RH 6.1 uzerinde majordomo icin yardim araniyor...
From: Tanju Aktug (aktugt@med.deu.edu.tr)
Date: Thu 21 Oct 1999 - 11:36:57 EET DST

RH 6.1 uzerinde majordomo kurup, calistiran bir arkadas bana ozel
yazabilir mi?

Yeni makinaya RH6.1 ve majordomo kurdugumda, listenin arsivine gelen
mail'i yaziyor. Ancak dagitmiyor. Sendmail'deki tum duzeltmelere karsin,
hala gonderilen mesaj listeye dagilmiyor.

/var/log/maillog listeye gonderilen mesaj için arsivleme ve dagitim
islerini yaptigini soyluyor. Ancak dagitim icin kullanilan alias ile
ilgili satir "clone" numarasi verip, hata vermedigi halde dagitimi
yapmiyor.

Nerden gectim su redhat'a, aslan gibi slack'dan...(Bu laflar kendime)

Tanju Aktug