dns konfigurasyonu

Subject: dns konfigurasyonu
From: Mehmet UZUNKOL (uzunkol@kaynet.net.tr)
Date: Wed 20 Oct 1999 - 09:24:02 EET DST

Merhaba.

Soyle birsey yapmak istiyorum ama bir turlu basaramadım.
Ornegin uzunkol.com.tr gibi bir domainim var ve linux.uzunkol.com.tr. isimli
dns serverim var. Birde alt birimim var ve oraya alt.uzunkol.com.tr gibi bir
alt domain tanımlamak istiyorum. Bu adreste bir linuxa gidecek.
Ve ben www.alt.uzunkol.com.tr gibi, mehmet.alt.uzunkol.com.tr gibi
tanımlamaları linux.uzunkol.com.tr da degil alt.uzunkol.com.tr da yapmak
istiyorum. Yani her tanımlama için bir uste muracat etmek istemiyorum.
A recordu olarak denedim.(alt IN A x.x.x.x, olmayacagini
biliyordum).
Named.conf dosyasına yazdım.
zone "alt.uzunkol.com.tr" {
        type master;
        file "named.alt";
};

Fakat olmadı. Mumkun olması lazım sanırım. Yardımcı olacak Herkese
Tesekkurler...
İy gunler..