Re: [LINUX:9675] Sendmailde Virtual Hosting

Subject: Re: [LINUX:9675] Sendmailde Virtual Hosting
From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 19 Oct 1999 - 00:05:11 EET DST

> Selamlar,
>
> Senmdail 8.9.3 kullanarak tek ip uzerinde virtual hosting =
> yapabiliyormuyuz ? Yoksa multi-home olarak calistirmakmi gerekiyor. =
> Cunku tek ip uzerinde virtual hosting yaparken virtual user table i =
> yanilmiyorsam tek dosya da oluyor. O zamanda farkli domainler uzerinde =
> ayni adli iki user i map edemiyorsunuz.
>
> Iyi calismalar.
> Sinan Ulker

Ayni makina uzerinde 2 yada daha fazla ayni adla kullanici
acamazsiniz.
userx@domain-1, userrx@domain-2, userx@domain-k'yi e-posta adresi
olarak jayata gecirebilrisniz ama, bunlari sistemde
userx-1, userx-2, userx-k gibi farkli login vermek zorundasiniz.

userx@domain-i'yi userx-i baglamayi ise
virtusertable ve genericstable/usertable ile yapabilirsiniz.

multi-home/single-home'un sendmail anlaminda bir ilsikis oldugunu ben
bilmiyorum.

Saygilar
Mustafa Akgul