Re: [LINUX:9638] PlzHlpMe

Subject: Re: [LINUX:9638] PlzHlpMe
From: Burak DAYIOĞLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Date: Sun 17 Oct 1999 - 10:05:00 EET DST

"Ümit Akdemir" wrote:
> (GELECEK A.S.)'ye destek almak için ulastigimda www.gelecek.com.tr 'in
> belgeler basligi altinda sorunun cözümünün bulundugunu soylediniz ve ordan
> gerekli rpm ve tgz dosyalari indirdim...

> Simdiden cok tesekkurler
> Umarim GELECEK te de beraber oluruz.

Merhaba,
Teknik bir yanıt vermek için değil ama bir yanlışınızı düzeltmek için
yazıyorum.
Gelecek A.Ş. ile bu listenin ya da Türkiye Linux Kullanıcıları Grubu'nun
doğrudan
bir ilişkisi yoktur. Yani "söylediniz" hitabı için bu liste doğru hedef
değildir.

Umarım sorunuzu yanıtlayacak bir arkadaşım çıkar...

sevgi ve selamlarımla,
Burak DAYIOĞLU