PlzHlpMe

Subject: PlzHlpMe
From: Ümit Akdemir (akdemirtr@hotmail.com)
Date: Sat 16 Oct 1999 - 20:47:38 EET DST

Sevgili Linux dostu grurular,

Bendeniz 10 senesini Microsoft ailesi ile geçirmiş bir sistem destek
uzmanıyım, ama malun nedenlerde artık yeter deyip Linux'de karar
kıldım...Dolayısı ile bana tamamen yabanci bir os.PC-magazine bu ise
baslayınca ben de basladim..ve sizden Redhat linux 6.0(GPL)'yi edinerek
PII350,128 MB RAM, 8 mb i740 agp ekran kartı, ADI Provista e40 ekran ve 3 gb
hdd'ye sahip sistemime dergiyi takip ederek (1 GB'lık bir partition umdan da
feragat ederek) kurulumu gerçekleştirdim...

Buraya kadar herşey normal fakat yıllarca grafik ekranda çalışmış biri
olarak haftalardır X window'u görebilmis degilim...

(GELECEK A.S.)'ye destek almak için ulastigimda www.gelecek.com.tr 'in
belgeler basligi altinda sorunun cözümünün bulundugunu soylediniz ve ordan
gerekli rpm ve tgz dosyalari indirdim...
yalniz o kahrolasi i740.txt dosyasinda yazılan herseyi yaptıktan sonra;
Xconfigurator da i740 generic olarak kartı seçince.
*** server dosn't exist's, can't continue ****
tried to use ../../usr/x11r6/bin/xf86_xfCom_i740 hatasıyla

o karanlık, rezil ve ic bunaltici console ekranına dönüyor
halbuki belirtilen yolda öyle bir dinamik bağlanti var ve gözüküyot(mc ile
baktigimda Xf86_XFcom_i740 baglantisini görebiliyorum...)

Lütfen bana yardımcı olun, bu kapkara ekrandan kurtulup 1024X786
çzöünürlükte çalışabilecegim Xwindow a ulasacak yolu gösterin!!!

ps.
Tüm bunlari anlatirken (karsinizda anlama özürlü biri bulundugunu varsayarak
her seyi step by step anlatabilirseniz sevinirim...cunku bu son denemem
sizin yardimlarinizdan sonra(tabi yardım ederseniz) halen xwindow a
istedigim cozunurlukte gecememis olursam..linux sevdası benim icin
baslamadan bitecek)

Simdiden cok tesekkurler
Umarim GELECEK te de beraber oluruz.

Antalya'dan en sicak duygularimla