Re: [LINUX:9585] linux uzerindeki web server'da (httpd) application gelistiren varmi?

Subject: Re: [LINUX:9585] linux uzerindeki web server'da (httpd) application gelistiren varmi?
From: Burak DAYIOĞLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Date: Thu 14 Oct 1999 - 20:59:05 EET DST

Merhaba,
ASP ile aynı biçimde çalışan PHP dili hem Unix hem windows
ortamı için var. (http://php.bilkent.edu.tr)

C dili ile böyle bir uygulamayı CGI olarak geliştirmek mümkün
ancak anlamsız sayılabilecek kadar hammaliye...

Hacettepe'de ve Bilkent'te büyükçe sayılabilecek yazılım projeleri
Php ile gerçekleştiriliyor; biz çok memnunuz.

Özellikle kaynak kodunun açık olması, destekçilerinin çoğunluğu ve
geniş backend desteği ile Php'yi ASP'ye tercih ederim...

selamlar,
-bd