xfig

Subject: xfig
From: Umit Akkus (uakkus@ug.bcc.bilkent.edu.tr)
Date: Tue 12 Oct 1999 - 10:13:46 EET DST

    Iyi gunler,

    Iki proje yapmak zorundayim. Birincisi lex ve yacc le parser olusturmak.
Bu is icin linux u kullanmak istiyorum. lex ve yacc programlari bulunmasina
ramen cikan c programlarini compile icin gereken l ve y library leri
bilgisayarimda yok. Compile ederken gcc -o proje proje.c -ly -ll kullanmam
gerekiyor. Bunlari nerden bulabilirim?

    Ikinci proje ise bir cesit xfig programi yazmak. Fakat linuxumda xfig de
yok ya da bulamadim. Nerden kurabilirim?

    Bilgisayarimda Redhat 6.1 yuklu. Simdiden yardimlariniza tesekkur
ederim...

    Umit Akkus