Re: [LINUX:9529] Türkce Star Office

Subject: Re: [LINUX:9529] Türkce Star Office
From: Hakan ARIBAS (hakari@pamukbank.com)
Date: Tue 12 Oct 1999 - 09:48:45 EET DST

Su anda kesin olarak hatirlamiyorum ama kisa bir sure once StarOffice'te
Turkce karakterlerin nasil tanitilacagina dair bir yazi ya da email
okumustum. Okudugum yeri bulur bulmaz listeye yazip gonderirim ama listede
bu konuda bilgisi olup da daha once cevap verebilecek arkadaslar da
bulunduguna eminim..

Saygilarimla,
Hakan Aribas.