TR karakter & DNS

Subject: TR karakter & DNS
From: Bahadir ARMAGAN (BArmagan@transvaro.com.tr)
Date: Mon 11 Oct 1999 - 08:47:48 EET DST

merhaba,
Chip'in verdig, suse6.2 yi kurdum ancak TR karakterler cikmiyor ... bunu
cozebilen var mi?

Bi de internete kppp ile baglanmaya calistim... baglandiktan sonra login
islemi gerceklesti fakat kppp de DNS ayarlarini yapmama ragmen hic bir
response alamadim... Anladigim kadariyla DNS ile ilgili bir problem ve 10
kusuruncu denemeden sonra hatlarla ilgili gecici bir problem olmadigini
anladim ancak cozmeyi beceremedim...