Re: [LINUX:9478] Re: linux uzerinden exchanger server a ulasma

Subject: Re: [LINUX:9478] Re: linux uzerinden exchanger server a ulasma
From: Burak DAYIOGLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Date: Sat 09 Oct 1999 - 19:42:53 EET DST

Ali Tasdogan wrote:
> Butun cevaplar icin tesekkurler fakat daha once de anlattigim gibi
> sadece imap yeterli degil. Imap ile exchange server uzerinden mailleri
> alabilirim. Netscape yapiyor. Fakat exchanger server uzerinde
> yaratilmis folder lar var. Bunlar sizin access rights iniza gore
> post/delete/edit etmenize izin veren mailler dir. Isim geregi server
> uzerinde bulunan ve bu exchanger server folder larina post edilen en az
> 8 folder i duzenli kontrol etmem gerekiyor. Linux imi da her zaman
> calistirabilmek icin dogal olarak bu exchange uzerindeki folderlari
> [...]

merhaba,
Birincisi Exchange'in posta hizmetleri vermek için özel bir protokolü
ya da hizmeti yok. Imap ya da POP ile erişiyorsunuz. Tahmin ederim
e-posta
istemcinizi, sunucu üzerinde remote folder'larını nerede arıyacağını
göstererek (full path ile) IMAP ile ayarlarsanız problemsiz okursunuz.

Netscape Messenger'ın IMAP ayarlarında remote-folder'lar için dizin
ayarları
mevcut; istemci olarak onu kullanıyorsanız kolayca yapabilirsiniz.

sevgiler, selamlar,
-bd