RE: [LINUX:9473] Re: linux uzerinden exchanger server a ulasma

Subject: RE: [LINUX:9473] Re: linux uzerinden exchanger server a ulasma
From: Ali Tasdogan (tasdogan@superonline.net)
Date: Sat 09 Oct 1999 - 18:13:57 EET DST

Butun cevaplar icin tesekkurler fakat daha once de anlattigim gibi
sadece imap yeterli degil. Imap ile exchange server uzerinden mailleri
alabilirim. Netscape yapiyor. Fakat exchanger server uzerinde
yaratilmis folder lar var. Bunlar sizin access rights iniza gore
post/delete/edit etmenize izin veren mailler dir. Isim geregi server
uzerinde bulunan ve bu exchanger server folder larina post edilen en az
8 folder i duzenli kontrol etmem gerekiyor. Linux imi da her zaman
calistirabilmek icin dogal olarak bu exchange uzerindeki folderlari
gorebilmem gerekiyor. Buna daha once ihtiyac duyan olmadigini
zannediyorum ama istedigimin daha acik anlasilmasi icin bir kez daha
yazmak istedim.
Simdiden tesekkurler,