Re: [LINUX:9458] linux uzerinden exchanger server a ulasma

Subject: Re: [LINUX:9458] linux uzerinden exchanger server a ulasma
From: Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Date: Sat 09 Oct 1999 - 11:47:35 EET DST

On Sat, 9 Oct 1999, Ali Tasdogan wrote:

> Test amacli bir linux kurdum. Mandrake 6.1. Hatta yaklasik 3 gunde
> internetten iso sunu download edip cd ye yazip cd den kurdum. :)
> Network ayarlari/xwindows her sey tamam ama benim istedigim Microsoft
> Exchange Server uzerindeki folderlara a ulasmami saglayacak imap
> destekleyen bir mail programi. Kendim bir sure linux sitelerinde search

Exchange Server uzerindeki folderlara ulaSmak tan kastInIzI Cok anlamadIm
aCIkCasI. Exchange den anlamadIGIm iCindir :) Ama amacInIz mail okumaksa
netscape in hem pop hem de imap desteGi var. ikiyle de ulaSabilirsiniz.
pine'In da var imap ve pop3 desteGi
pine de imap kullanmak iCin inbox path kIsmIna
{senin-exchange-server.com.tr}
yazman yeterlidir. eGer pop kullanmak istersen adresin sonuna /pop3 yazman
gerekir.
{senin-exchange-server.com.tr/pop3}
Seklinde yani. Daha sonra pine dan CIkIp yeniden CalIStIrdIGInda sana
aCIlISta imap/pop server daki username/password'unu sorucak. Inbox olarak
ordaki maillerini gOrUceksin daha sonra. X Window kullanIyosan Netscape
daha iyi bi COzUm tabii ki.