linux uzerinden exchanger server a ulasma

Subject: linux uzerinden exchanger server a ulasma
From: Ali Tasdogan (tasdogan@superonline.net)
Date: Sat 09 Oct 1999 - 06:36:03 EET DST

Test amacli bir linux kurdum. Mandrake 6.1. Hatta yaklasik 3 gunde
internetten iso sunu download edip cd ye yazip cd den kurdum. :)
Network ayarlari/xwindows her sey tamam ama benim istedigim Microsoft
Exchange Server uzerindeki folderlara a ulasmami saglayacak imap
destekleyen bir mail programi. Kendim bir sure linux sitelerinde search
etmeme ragmem bulamadim. Wine kurup ayarlarini yaptim ve outlook u
calistirmama ragmen onunla da bir turlu exchange server baglantisi
kuramadim. Sanirim bu da NT domainine linux uzerinden nasil login
olunur ya da olunabilir mi bilmedigim icin oldu. Daha once boyle bir
sey denemis/basarmis olanlar varsa paylasacaklari bilgi icin simdiden
tesekkur ediyorum. Her turlu oneriyi de denemek icin *programi sen
kendin yaz gibisinden olanlar haric* bayagi bir bos vaktim var.
Tesekkurler,

Ali Tasdogan