Re: [LINUX:9401] Re: sendmail de virtusertable sorunu

Subject: Re: [LINUX:9401] Re: sendmail de virtusertable sorunu
From: Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Date: Fri 08 Oct 1999 - 20:53:33 EET DST

On Thu, 7 Oct 1999, Mustafa Akgul wrote:

> baska bir yolunu gormedim
> info@abc.com.tr info-abc
>
> ve
> info-abc: ali, veli
> en dogal cozum. Hem boylelikle virtuser'i degistirmeden, sadece
> aliasla yonlendirtebilirsin.
>
> Kolay gelsin
> Bu arada 8.8.7'yi 8.9.3 yapsan iyi olmaz mi ?
>
> Mustafa Akgul

iyi olur da 8.9.x lerdeki relay davalarI biraz korkuttu beni. 8.8.7 de
relay aCIk
web hosting lik yapan bi Sirket. doGal olarak birsUrU isp den e-mail
adresi kullananlar var. relay olayInI from kIsmIndaki e-mail adresine gOre
yaptIm ama server makineye bu konfigurasyonu gUvenip koyamadIm. O yUzden
hala 8.8.7 duruyor :(