Star Office Fontlar'ı

Subject: Star Office Fontlar'ı
From: Mustafa Baser (bmustafa@obl.bilkent.edu.tr)
Date: Fri 08 Oct 1999 - 14:17:40 EET DST

Merhaba,

Çeşitli adreslerde Star Office için benim geliştirdiğim fontları gördüm.
Bunların dağıtılıyor olaması, yaptıklarımın işe yaradığını görmek beni çok
mutlu etti. Ancak gecemi gündüzüme verip bu fontlar için epeyce ter dökmüş
olmama rağmen, dağıtılan sitelerde bana atıfta bulunulmmaış olması beni
son derece üzmüştür. Hiçbir şekilde isim kavgası yapmak istemiyorum. Eğer
öyle olsaydı tüm fontların içine kendi ismimi koyar öyle dağıtırdım. Bu
işi yapanların azıcık olsun emeğe saygı göstermiş olmalarını dilerdim.

öyle olsun. buyurun beyler sizlerin olsun.

Saygılarımla.

Not: Bu mektubumla kimseyi kırmak ve üzmek gibi bir niyetim yoktur. Sadece
canımın sıkıldığını birilirerinin bilmesini istedim.