klyx

Subject: klyx
From: M.Kemal OZDEMIR (kozdemir@inonu.edu.tr)
Date: Fri 08 Oct 1999 - 14:06:22 EET DST

     Linux'un Mandrake 6.1 dagitimini 'Celeron 333A, 64 MB Ram, 8.4 GB HDD
8Mb i740 Ekran Karti' sistemime kurdum. Simdi iki sorunum var:
    1) klyx: klyx calisiyor ama, yeni bir dosya acip dosyayi kaydettigimde
klyx kapaniyor.
    2) Kurulum sirasinda 'Language=Turkish, International Keyboard=trq'
olarak secmeme ragmen bazi turkce karakterlerde problem oldugunu gordum.
    Yardimci olursaniz sevinirim.