DVD player software

Subject: DVD player software
From: Eren Erimer (Eren_Erimer@MCKINSEY.COM)
Date: Thu 07 Oct 1999 - 11:21:03 EET DST

Yavas yavas win 98 bagimliligindan kurtulmaya basladim ve sanirim son iki
asamaya kadar gelebildim. Bunlardan birincisi SB live icin win98'de
kullanabildigim efektleri bir sekilde aktif edebilmem, ikincisi ise DVD'lerimi
oynatmami saglayabilecek bir yazilim bulmam. MPEG karti kullanmiyorum, Asus 32
MB TNT2 hemen hemen ayni isi goruyor, Linux'a tam olarak tanittim ve
1600*1200'de 32 milyon renk kullanabiliyorum. Su durumda DVD'lerimi
oynatabilecek bir yazilim onerisi olan var mi?

PS. X Windows saplantim yok. Duzgun gosterdikten sonra command prompt'ta
calisacak bir program bile benim icin yeterli olacaktir.

Sevgiler