Re: [LINUX:10689] Re: NT40 SP6a

Subject: Re: [LINUX:10689] Re: NT40 SP6a
From: Deniz CEVIK (deniz@intellect.com.tr)
Date: Tue 30 Nov 1999 - 17:16:59 EET

maillerim gitmiyor....

----- Original Message -----
From: osman yozgatlıoğlu <osmany@iname.com>
To: Multiple recipients of list LINUX <linux@bilkent.edu.tr>
Sent: Sunday, November 28, 1999 2:44 AM
Subject: [LINUX:10689] Re: NT40 SP6a

> Service Pack 6a'yi cikardi. Yeni surum Windows NT
> sitesine bakin. Son surum
>
>http://www.microsoft.com/ntserver/nts/downloads/recommended/SP6/allSP6.asp
> adresinden indirilebiliyor
>
> Peki bu SP6a nin hatali olmadigi garantisini kim verecek.
> Sen kalk en saglam isletim sistemim diye NT'den bahset sonra buna 6 kez
yama
> cikar sonra 7.kez
> 6. yamayi hatali cikarmisim de.Gulsek mi aglasak mi?
>
> Arslan ÜNAL
> Bilg.Sist. ve Otm. Müh.

bugün eve beynim ambale olmuş olarak döndüm. sebebi ise iki harfte saklı:
NT..
şirketimize ana makina olarak bir NT 4.0 server kurmaya karar verdik te
üzerinize afiyet.
bilgisayar gayet güzel çalışıyor ama bir kusuru var, ethernet kartını tek
yönlü
kullanıyor. sistemdeki makinalar onu görebiliyor ama ne ip alabiliyorlar, ne
bağlanabiliyorlar. tabi arkadaşımızın geribildirimi mükemmel olduğu için
sorunun
ethernet kartının irq'sunun sabitlenmesi gerektiğini öğrenmemiz yaklaşık 6
saat
aldı.
:))
ne diyim. bu süre zarfında makina artema marka olmasaydı kesin aç kapa
yüzünden
yalama olurdu..
..
valla anlattıklarım fıkra olabilirdi. ama sinirim tepemde..

NT'siz günler..
Osman