genis hard disk lilo sorunu

Subject: genis hard disk lilo sorunu
From: Serdar (serdar@nobel.chem.metu.edu.tr)
Date: Fri 26 Nov 1999 - 17:09:28 EET

gorgusuzluk edip 13.6 GB lik bir hard disk aldim, fakat sector sayisi 1582
oldugu icin, yeni kernel (2.2.13) derleyip lilo kurunca hata vermeye
basladi, bu arada eski kernel (2.2.5) nasil calisiyor halen anlamiyorum,

bu arada madem sektor sayisi yuzunden, MBR ye yazamadim, diskete yazayim
dedim,bu sefer de X windowsum calismiyor.. bildiginiz bir yontem var mi?

bu arada harddisk partitionlarim yaklasik soyle

bas sektor son sektor
1 262 win98
263 1388 linux
1388 1566 win98
1566 1582 swap

                  ))
                 (( ODTU FEF KIMYA BOLUMU O-208 tel:2103211
                _)) METU A&Sc Fac. Chemistry Dep
              / \
             / // serdar@nobel.chem.metu.edu.tr
         /\/\ _\\ gurcan@metu.edu.tr