Re: [LINUX:10580] Re: win98 aktında x-window

Subject: Re: [LINUX:10580] Re: win98 aktında x-window
From: dd (dd@sunburn.eng.emu.edu.tr)
Date: Thu 25 Nov 1999 - 12:46:59 EET

> Himm VNC her ne kadarda stay resident ozellikleri olan guzel bir
> programlar butunu olsada yinede ben coklu ortamlar icin onermiyorum..
> Nedeni su :
> Eger server makinaniz cok guclu degilse(OZellikle cok RAM'i yoksa) Makina
> uzerine cok fazla yuk biniyor.. Per User icin sanirim sadece Xvnc 8MB her
> backgroundda calisan application ise mem kullanimina gore surekli RAM'i
> isgal ediyor.. Ornegin VNC server uzerinde iki netscape calisiyorsa sizin
> makinadan surekli en az 15MB isgal edecektir.. O yuzden sadece kisisel
> kullanimlarda oneririm..

64 RAMli bi p2-333 celeron'da en 3 kisi ayni anda vnc sayesinde X
kullandik. bende 2 netscape vardi ve bi kac xterm, dier arkadasimda da 2-3
netscape + xterm + xtop e bi kac sey daha. dier arkadas ne kullandi
hatirliamicam <:} . ancak oole gozle gorulur bi yavaslik hissetmedim. raat
raat kullanilior bence.
telnetle makinayi kullanan userlar da vvardi bu arada ama saymiorum
onnari, yuk bindiren isler yapmiolardi.

tucows'taki programlarin ya konfigurasyonu zordu ya da duzgun
calismadilar, eski programlardi. ondan tutmadim ordakileri pek... son
zamannarda yenilendilerse bilemicem.

kolay gelsin,
dd