Re: [LINUX:10567] win98 aktında x-window

Subject: Re: [LINUX:10567] win98 aktında x-window
From: Hakan Koseoglu (hkose@ada.com.tr)
Date: Wed 24 Nov 1999 - 22:54:26 EET

Ozgur Akan wrote:

> win 98 altında linux bir makinaya baglanip onun x-window unu kullanma
> imkanı var mi?
> Bilmiyorum fazla uçuk bir dusunce mi ama acilan bir pencere icinden
> kullanabilsem x-window u..pc anywhere tarzinda..
Tabii ki yapabilirsiniz. Ornek olarak, Xwin-pro idi sanirim adi, daima
kullandigim bir seydir. Bazen yan odada oturmak isime geliyor ama kendi
makinami istiyorum. Bir cok farkli paket var, istediginiz ozelliklere
gore deneyin, secin. Cogunlugu zaten shareware. Bir ornek olarak
Tucows'dan bakabilirsiniz (veya en sevdiginiz Windows shareware
arsivinden - Cica da da yillardir bir seyler var). Dial-up olarak biraz
yavas olurlar ama en basidinden bir xterm acmak telnet cekmekten daha
sirin. :-) (Hos, guzel Windows telnet clientleri de var, netterm gibi.)
Her durumda Windows'da calisirken Xeyes'imi isterim ben! :-)