Re: [LINUX:10570] Re: win98 aktında x-window

Subject: Re: [LINUX:10570] Re: win98 aktında x-window
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Thu 25 Nov 1999 - 09:06:48 EET

32 bit ve 16 bit windowslar hatta dos icin bile XServer yazilimlari mevcut.
Ornek olarak ftp.grup.com.tr/xterm dizininde bulabileceginiz programla
baslayabilirsiniz. XDM daemonu nu linux ta calistirdiktan sonra, bu client
bir pencere yada tam ekran X oturumu baslatabiliyor. Daha profesyonel
bisiler ariyorsaniz SCO XVision isinize daha fazla yarayacaktir.

Dogan ZORLU